Moja lista blogów

Moja lista blogów

poniedziałek, 11 lutego 2013

Kilka dni temu bylam przed kosciola.
 Tam wisiala takiego plakat:



I niewiem co myslic...
 Bo Na przeklad,
 Ja czytalam Harry Pottera
Ja czasami biore homeopatycznie leku
Ja mysle ze mam aura
Ja mam talizmanowy gumeczka do wlosy ktory zawsze biore jak mam spektakl
Ja czytam co dziennie horoskopy
Jestem numer 2 w numerologi..
Moja mama jest akupunkturistka i dostalam igle w ciala wielu razu
Uczylam polski bardzo szybko
No i mam kot ktory nazywa Hokus Pokus...

Ale na prawde,  o co chodzi???
Czy ktos faktyczny mysle ze to jest prawda? Jak trenujesz joga raz tygodnia to jestes satanista? 
Dlaczego kociola boi sie wszystko co jest nowy i daje ludzi radosc? Czy dobrze jest tylko kociola, modlitwa i kolendy?  Zamiast dostosowac sie do czasu  ktory zyjemy teraz, oni robia wielki zakaz... Bo co?
 
Ja osobiste mysle ze jakos piany ksiadz ktory "bawi sie" z mlodych chlopki to wymyslal!






6 komentarzy:

  1. Ja czytam horoskopy dla zabawy. Jak trafi w sytuację to chwilę się pośmieję, i zapominam. Przecież nie ustawiam całego swojego dnia bo "w horoskopie napisali..."
    Tak samo wróżby andrzejkowe...Leję wosk, sprawdzam co mi tam wyszło. Ale przecież to tylko zabawa.. chyba jak nikogo nie krzywdzę to nie jest nic złego?
    Teraz jest sesja.. układam pasjansa bardzo często w związku z tym z nudy, ale czasem sobie pomyślę "jeśli uda mi się zaliczyć, to zdam" i też w tym nic złego nie widzę.
    Także zgadzam się z Tobą w 100%!
    I pisz częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokladnie! Ale mowiem ci szczerze, pluje 3 razy za ramie jak czarnego kota przechodzi przede mna na ulice;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu chodzi o pieniądze, bo jak by Ci się przypadkiem za bardzo spodobało wróżenie z kart tarota to po pewnym czasie uznałabyś że chodzenie do kościoła jest Ci już niepotrzebne i przestałabyś wrzucać pieniądze księdzom na tacę i oni by zbiednieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Czy ktos faktyczny mysle ze to jest prawda?"
    Tak, głupi ludzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Kościół nie może się dostosowywać na bieżąco, musi jak najmocniej trzymać się swoich pierwotnych założeń. Gdyby zaczął się zbyt szybko zmieniać utraciłby swoją tożsamość, dostosowanie kościoła byłoby ruchem komercyjnym i początkiem jego końca. Łatwiej to zrozumieć kiedy przypomnimy sobie czym, w ogóle jest kościół i skąd się wziął. Kościół ma za zadanie kultywować nauczanie Chrystusa a ono się nie zmieni ze względu na to, że moda się zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Vilduś to jest po prostu Polska ! Ja nie wiem czy jest jakikolwiek inny kraj, w którym uznają, że Hello Kitty to znak szatana xd Albo Miś Uszatek... W Polsce ludzie popadają ze skrajności w skrajność. Ja tam wolę pomodlić się w domu i porozmawiać z Panem Bogiem niż iść do kościoła, w którym wszyscy się tylko smucą... Szkoda, że u nas nie ma takich mszy jak np. w USA i chodzenia do kościoła tam nie uznaje się jako rutynę tylko jako coś miłego i coś co raduje ludzi... W Polsce próbują nam mydlić oczy i tyle. Ja czasami po prostu nie mogę ze śmiechu jak słyszę niektóre katechetki i księży :)

    OdpowiedzUsuń