Moja lista blogów

Moja lista blogów

sobota, 9 marca 2013

Wesolych Wiosna!!!

Nie za bardzo znam na kwiatuszki, ale BARDZO ich lubie i oni lubia mnie;)
Jak ja zobacze kwiaty to moje duchy blaskuje!
Dla moje domowy kwiaty duzo gadam i raz w tygodnia kapie je w wannie i oni sa bardzo szczesliwie:) HokusPokus (kot)  tez lubi moje kwiatuszki, bo czesto on przytuluje ich lub poczestuje sobie kawalek listek!

W tym roku bedzie frajda na balkonie! Marze oczywiscie o wielki balkon, bo nasza jest taka mala ze nawet szpagat tam nie zrobie, ale mam taki plan ze tam bedzie wyglada jak taki maly kwiatowy kieszeni z sloneczniki, niezapomenaiki, pola kwiate-mix, poziomki, lawendla i rozny cuda dla oczy, nosek i duchy! Wczoraj zaczynalam sadzenie i ze by miec calkowicie pewnosc ze oni ladny rosnie, po sypalam kropelki Swiety wody.
No i teraz czekam:)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam czytać jak piszesz, jak dobierasz słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak woda święcona z pewnością pomoże im lepiej rosnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Vildus - można się zapisać na kurs *Twojego* polskiego ? jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń