Moja lista blogów

Moja lista blogów

wtorek, 1 stycznia 2013

Szczesliwego nowego roku!! -puh.. Ale to dla mnie jest trudny zdania! Tak ze ja w tym roku mowilam  po prostu Wesolych Swiat, i marze ze 2013 bedzie dla mnie latwiej gadacz po Polsku:)      

Mam kategoria słów ktore ja staram sie nie uzywac, bo jest cholerny trudny! na przeklad: zadolowona/zalodowana/za-co??, ksiaze, ksiezyc, ksiazka i ksiadz. -Ale ksiezniczka juz umiem!!! :D

Wy Polakuw jestescze bardzo madry! Na prawde. Taki trudny jesyk powinna byc w Guinnessa rekordowa ksiazka! 
W naszego nowego roku jeszcze marze o duzo slonce, ze ludzi sa szczesliwy, troche mniej boli na moje halluxe i ze zobabaczy baby-foka, pluss troche wiecej...:)

2 komentarze:

  1. Pisz jak najwięcej - bo znakomicie Ci to wychodzi. Te Twoje "naoptymizowanie" jest rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Vilduś ja Cię uduszę! Z miłości.Jesteś jak kwiatek na polu pokrzyw.

    OdpowiedzUsuń