Moja lista blogów

Moja lista blogów

piątek, 7 grudnia 2012

Temat na dzisiaj: Co Robi "smrutta Pan" jak nie siedzi na SKM i pije piwo i pali papirose?
  Ja bardzo lubie isc na rower. Ale jak na przeklad idzemy z Gdyni do starego miasto w Gdansku to ja czasami juz nie dam rady wracacz... Tak ze podruzujemy z SKMka do domu:) Ale.. tam jest taki wagon dla rowere a tam ZAWSZE siedzi smrutta Pan  (Taki tam wiesz, panowie ktory nie robi prysznic i nigdy nie widzial wanna! ) Ale to nie wszystko! Bo oni jeszcze pie piwa i pali papirose w szrodku SKM!! Z tego robie tak: Otwieram wszystki okna i spytam ze tej panowie poczebuje okulary bo nie umie czytacz znak ktore pokasuje zakas palenia... A Tomski udaje ze mnie nie zna bo jest mu troche gupi ze jego baba gada do smrutta panowie i moze go atakuje:D Co to jest???? To jest wagon dla roweru a nie jakos bibobus.. Dlaczego oni tak robi? A i JESZCZE!! Oni nie kupuje bilet! I mowia do bilet-pan ze nie maja pieniadze!! -Ale maja pienjadze na piwo!?!?
No.. i wracamy do mojego pytania: Co oni robi caly dzien? Dlaczego oni poczebuje piwa i papirose akurat na SKM a nie w domu albo w knaipa jakos?

3 komentarze:

  1. pan pije piwo za to, co mu dadza inni ;) bez sensu,co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, trafiłam tu z wykop.pl, gdzie Twój chłopak zamieścił filmik z przepisem na brownies. :) BTW, "smrutta Pan" powalił mnie na łopatki. :D:D

    OdpowiedzUsuń